Kuidas kõik alguse sai – Sisustuskaup OÜ lugu

Sisustuskaup OÜ lugu algas 2009. aastal, kui ootamatu koondamine avas ukse uutele võimalustele. Koos
kahe sõbraga otsustasime kasutada oma kogemusi mööblitootmise ja -müügi valdkonnas ning asutada
ettevõtte, mis keskenduks mööbli müügile e-poe kaudu. E-poe lahendus pakkus paindlikkust ja
madalamaid kulusid, mis tegi sellest ideaalse alguspunkti. Nii sündis “Puitmööbel24,” mille fookus oli
esialgu ainult puidust mööblil.

Kasv ja laienemine – Mööblitootjate koostöö

Aastate jooksul arenes ettevõte jõudsalt. Koostöö kohalike mööblitootjatega kasvas ja tootevalik laienes,
hõlmates palju rohkem kui ainult puitmööblit, nagu näiteks populaarne tammepuust söögilaud ja
nahkdiivan meie valikus. 2015. aastal jätkasin ettevõtte juhtimist üksi ning koostöös uute partneritega nii
Eestis kui ka välismaal kasvas meie tooteportfell märkimisväärselt. Kuna puidust mööbel ei olnud enam
ettevõtte põhifookus, tekkis vajadus brändi värskendamiseks.

Uue nime sünd – Sisustuskaup

2017. aastal tegin otsuse muuta ettevõtte nimi vastavaks meie laiendatud tootevalikule. Nii
sündiski “Sisustuskaup”, mis peegeldab paremini meie laia sisustustoodete valikut, sealhulgas
kvaliteetseid kodukontori mööblilahendusi ja põrandalampe, mis on klientide seas väga
populaarsed. Brändi muudatus ei olnud kerge – alustasime peaaegu nullist ja pidime leidma uue
suuna piiratud eelarvega. Lisaks nõudis õige domeeni leidmine omajagu aega ja vaeva, kuid
lõpuks sai Sisustuskaup uueks nimeks, mis kirjeldab täpselt seda, mida pakume. 1. aprillil 2022
avasime uue e-poe kõigile klientidele.

Kuidas Sisustuskaup e-mööblipood täna tegutseb

Täna on Sisustuskaup minu põhitöö, kuigi jätkan paralleelselt tööd ka logistikajuhina suures jaeketis.
Ettevõtet juhin peamiselt ise, kuid minu vanem tütar aitab aeg-ajalt kaasa. Meie e-poe tellimisprotsess
on lihtne ja sujuv, pakkudes paindlikke makselahendusi – pangalingid, kaardimaksed, järelmaks ja isegi
võimalus maksta kolmes osas.

Personaalne klienditeenindus ja mööbli tarne

Eriliseks teeb Sisustuskaup’i meie lähenemine klienditeenindusele. Me ei jäta kliente lihtsalt kaubaga
ukse taha – sageli korraldan tarned isiklikult ja aitan vajadusel kauba tuppa tõsta, eriti selliste
suuremõõtmeliste toodete nagu köögikapid ja riidekapid. See võimaldab pakkuda personaalset teenust
ja saada otsest tagasisidet klientidelt. Kui tarne viibib lubatust kauem, kompenseerime selle
kinkekaartide või soodustustega, et kliendid tunneksid end olulisena.

Sisustuskaup tulevikuplaanid

Sisustuskaup tulevik on suunatud täisteenuse pakkumisele – alates tellimisest kuni kauba koju toomise ja
kokkupanekuni. Meie eesmärk on, et klient ei peaks muretsema ei transpordi, kokkupaneku ega
pakendite utiliseerimise pärast. Kuigi see on teenus, mida me juba pakume, plaanime seda laiemalt
tutvustada ja kõigile klientidele kättesaadavaks teha.

Miks valida Sisustuskaup?

Sisustuskaup eristub teistest e-poodidest tänu oma paindlikkusele ja isiklikule lähenemisele. Meie
valikust leiad nii ergonoomilised kontoritoolid kui ka stiilseid elutoakomplekte, mis sobivad igasse koju.
Kuigi oleme e-pood, näeme oma kliente sisuliselt silmast silma, pakkudes neile personaalset ja
usaldusväärset teenust.
Tule tutvu meie valikuga ja leia oma kodu jaoks ideaalne sisustuslahendus!
Külasta meid aadressil www.sisustuskaup.ee ning tee oma ostud juba täna!